Zielsbestemming

07-09-2015 11:39

De tijd staat stil op dit bewonderingswaardige eiland. Elke morgen groet de warme zon mij. Elke avond bewonder ik dezelfde zon in een kleurenspel van de mooiste creaties op aarde die ik ooit heb gezien. De zee is woest, chaotisch en wild. Andere keren sereen, vredig en kalm, net zoals mijn hart en alle diepere lagen van mijn ziel. De zee geeft me het gevoel dat alles oneindig is, het gevoel dat ik vol leven en bezinning stroom tot een persoon die altijd in liefdevolle verbinding staat en in beweging is. Het gevoel dat ik meer ben dan een stipje in het Universum. Het gevoel dat ik een stralende ster ben op Aarde die haar licht mag schijnen. Net zoals jij dat mag. Er heerst een stilte in mij die me omarmt en door mij heen stroomt. Een stilte die zoveel meer zegt dan duizend woorden. Ik ben zo ver weg van alles op dit moment en tegelijkertijd zo dichtbij. De zorgen van gisteren over mijn aardse leven, het doet er niet meer aan toe. De golven van de zee heeft alles in vloeiende bewegingen weggespoeld. Alles wat er aan toe doet is het moment zelf, NU, het nieuwe begin met hoop en vertrouwen op een mooie toekomst. Het moment dat ik dit eiland koesterde in mijn hart, het moment dat ik in de zee zwom en me volledig vrij en verlost voelde, was het moment dat ik niet meer terug kon naar mijn 'oude' ik en het leven voordat ik mijn ogen opende achter me liet. Mijn tijd is aangebroken. Mijn ziel, mijn hart, mijn 'Zijn'. voelt het. Op dat ene bewuste moment liet ik volledig los. Ik ben vrij. Ik kan het leven leven dat voor mij is voorbestem. Dromen vangen, koesteren, liefhebben en vrij laten. Ik ben onderweg naar mijn zielsbestemming. Ik ben altijd al onderweg geweest maar het is nog nooit zo helder geweest. Ik ben daar waar ik moet wezen. Ja, Ik ben precies waar ik hoor te zijn. De reis is pas net begonnen maar met heel mijn hart zeg ik JA. Ik zeg ja tegen licht, liefde en mijn eigen kracht. Ik zeg ja tegen positiviteit en avontuur. Ja tegen mezelf, ja tegen jou en volmondig ja tegen het leven, mijn reis, mijn dromen en het volgen van mijn eigen weg!