Vrijheid

29-04-2012 15:02

Ik ben dat meisje met de eeuwige glimlach. Dat meisje dat niet veel nodig heeft om gelukkig te zijn. Ik ben dat meisje dat warme zonnestralen aan je geeft. Mijn geest is vrij van mijn gedachten, mijn hart is liefdevol en straalt van geluk. Ik lach, zing, dans, spring, heb lief, leef intens alsof het mijn laatste dag is. Ik leef van dag op dag en ik hou van veranderingen. Ik omring mijzelf met liefdevolle mensen zodat ik mijn energie niet verspil met egoïsme. Ik leer je hoe het is om vrij te zijn van je rondtollende gedachten. Ik geef onvoorwaardelijke liefde door, oordeel niet en begeleidt je naar de juiste weg. Ik ben een soort engel, nog net geen heilige, die je graag inspireerd en wijsheid geeft. Alles wat ik doe, doe ik vanuit mijn hart. Vanuit liefde. Zo heb ik het altijd gedaan en zo zal ik het altijd blijven doen. Ik kan niet samen leven met mensen die alles willen rationaliseren, alles logisch willen redeneren en alleen hun verstand vertrouwen. Wie zijn wij om alles te kunnen weten? Wij hebben maar 5% kennis van alles om ons heen. Het hart, je spirituele ziel.. als je daar werkelijk naar luistert, zul je zien dat er zoveel meer is in de wereld dan dat wij denken. Maar wij mensen, zijn kortzichtig en angstig, durven onze intuïtie niet te vertrouwen en ons hart te volgen, omdat wij bang zijn voor verandering. In de westerse cultuur is het aangeleerd om vooral te denken en niet te veel te voelen. Ik weiger het om zo te leven, zo ben ik niet en zo zal ik nooit zijn. Al ben ik eigenzinnig, Ik heb passie, vreugde en veel liefde in mij. Ik ben gemaakt voor de liefde, en verliefd op de liefde. Als ik iets zonder hart en gevoel zou doen zou doen dan heeft het leven geen zin voor mij. Ik ben gelukkig. Dat geluk ligt verborgen in mijn hart, niet in mijn hoofd. Te veel denken maakt een mens niet slimmer, er is meer dan de kortzichtige wereld van gedachten en behoeftes die je altijd in gevangen houden. Het gevoel van liefde overwint alles, Ik ben liefde, liefde is vrijheid voor mij.