Stilte

09-03-2013 19:23

Als alle woorden zijn gesproken is het de stilte die overheerst. Een stilte waarbij zelfs het vallen van een speld niet gehoord wordt. De stilte verteld meer dan duizend woorden duidelijk proberen te maken. Het enige wat ik hoor is het kloppen van mijn eigen hart. Ik luister en sluit mijn ogen. Ik ervaar een diepe rust. Ik hoef niet meer te rennen om iedereen in te halen. Ik volg mijn eigen tempo. Ik hoef niet meer gezien te worden om te weten dat ik besta en er aan toe doe. Ik hoef niet meer aan te passen en op mijn tenen te staan. Ik ben wie ik ben en ik mag zijn wie ik ben. Op een afstand observeer ik de mensen om me heen. Wie ben ik voor hun? Hoe zien anderen mij? Wie waardeert mij om wie ik ben? Wie ziet werkelijk wat er achter de eeuwige glimlach en glinsterende ogen ligt? En ik laat het voor wat het is en heb vertrouwen in het leven. Geduld en vertrouwen.  Ik ben aanwezig maar kijk vaak mee aan de zijkant van de levens van mijn geliefden. Ik stuur, begeleidt, maak de dingen lichter en helder. Ik kom ,ga en laat de ander weer luisteren naar het eigen hart. Met liefde en zorgzaamheid kijk ik mee net zoals een engel dat doet over zwaarbelaste schouders. Om de stilte te laten ervaren reis ik soms terug naar de diepste kern van mijn ziel. Als ik ga slapen lig ik in bed. Geen geluiden, geen chaos, alleen rust en vrede. Ik voel de warmte in mijn hart en liefdevolle energieën verwarmen mijn lichaam. Ik denk aan de mensen die dicht bij mijn hart staan. Ik stuur liefde en licht naar hun toe. Ik zie dan in een beeld hoe een groot wit licht mijn geliefden omarmen. Het is een soort taak, een gewoonte, een ritueel om van een afstand mee te helpen zonder dat iemand het weet. Ik ben geen engel maar wel een lichtwerker met een belangrijke taak en boodschap. Ik weet heel goed wat mijn taak is en luister naar mijn gevoel. Ik doe wat ik denk wat goed is voor mezelf en voor de ander. Ik maak fouten..net zo goed als een ander. Ik herpak, leer en groei met grote stappen. In mijn dromen kom ik thuis. Thuis is de bron van onvoorwaardelijke liefde.  Totale rust en het samenkomen van zielen waarmee ik verbonden ben. Het is er zo warm, liefdevol en zo mooi dat ik altijd moet wennen als ik weer ontwaak en terugkom uit een andere dimensie. Vaak lig ik stappen voor dan de gemiddelde mens op spiritueel en bewustzijnsniveau. Niet veel mensen kunnen mij volgen en bijhouden. Ik volg mijn eigen pad en mijn licht gaat steeds meer stralen. Ik neem mensen mee in de rivier van creatie, liefde en bewustzijn. Ik wil mensen weer laten lachen al is het met een klein gebaar. Op een speelse manier het innerlijke kind teruggeven wat verdwaald was in het donkere enge bos uit een ver verleden. In de stiltes die ik ervaar voel ik me dankbaar en geliefd. Ik hou van mezelf, voor alle mensen om me heen en van het leven. Ik ontwaak elke ochtend met rust en stilte in mijn hart..wetende dat er elke dag de kans bestaat dat je een wonder meemaakt.  Elke dag is er de kans om oude patronen te veranderen. Al is het maar een kleine stap. Elke dag is goud waard om de stilte opnieuw te beleven en je passie in het leven achterna te gaan. Volg je passie, volg je droom en blijf altijd de persoon die je werkelijk van binnen bent. Het vieren van wie je bent siert jezelf en laat je mooiste talenten zien waardoor je omgeving geïnspireerd kan worden. Zoek de stilte in jezelf op, de sleutel van je hart en straal!