Samen

17-11-2012 19:24

Zomer 2009

Ik wil.. vrij rennen zodat ik de aarde op mijn blote voeten voel.
Ik wil.. springen in de lucht zodat ik voor een seconde kan vliegen.
Ik wil.. in de regen dansen totdat ik doorweekt ben van top tot teen
Ik wil.. op het strand genieten en mijn ogen sluiten tot de zon onder gaat.

Met jou..

Ga je met mij mee mijn liefde? De tijd telt nu niet meer mee.
Samen leven van dag op dag. In elkaar opgaan zoals de golven van een oneindige zee.

Samen leven, lachen en lief hebben voor eens en altijd. Gewoon..jij en ik. Wij
Stel je eens voor een leven vol met liefde, alles kan en alles mag, we voelen ons vrij.

Een eigen wereld zonder haat, woede, angst, haast, verdriet of pijn.
Ga je met mij mee mijn liefde? Het leven is zoveel mooier als wij samen zijn.

Ik wil.. de hoogste bergen beklimmen tot mijn voeten niet meer verder kunnen.
Ik wil.. bloemen plukken en wegdromen tot het einde van een heerlijke dag.
Ik wil.. sneeuwvlokken zien dwarrelen langs mij heen tot ik bibber van de kou.

Met jou..

Ik wil..dit alles maar dan alleen samen omdat de wereld zoveel mooier is met jou