Reizen met jou

12-11-2012 19:16

Mijn gedachten en dromen worden overspoeld door de golven van de zee.Overal op aarde, elke plek die ik bezoek neem ik je altijd met me mee.
Ik wilde je de sterren geven en zoveel meer . Al dat natuurlijk schoon is alleen zichtbaar voor de ogen, de rede waarom ik met lege handen terugkeerde, elke keer weer. Ik reis en spaar kostbare momenten met hart en ziel tot mijn voeten niet meer kunnen lopen.Tot mijn laatste adem, tot ik niet meer verder kan en alleen kan blijven hopen. De hoop dat ik jou geliefde mag zijn in dit leven. Ik ken geen materiële rijkdom. De zon, maan en de sterren kan ik je niet geven. Wat ik wel in mijn bezit heb is een groot hart met oneindige liefde, diep en intens als de wonderbaarlijke oceaan. Een schat van wijsheid, passie en levenslust. Alles wat ons herinnert aan de zin van het bestaan. Pak mijn hand vast dan reizen we met zijn tweeën en smelten we samen met elkaar tot het einde der tijden. De wereld is een paradijs op aarde met jou, mijn liefde aan mijn zijde.