Passie op een dood spoor

29-04-2012 19:02

Midden in de drukte voel ik dat je steeds aandachtig naar mij zit te kijken.
En ik, kan jou diepe blik niet langer meer ontwijken.
Ik sta daar maar en vraag mij af wat er allemaal door jou heen gaat.
Langzaam loop je naar mij toe..er is een passionele vonk die overslaat.

Zwoele muziek, mysterieuze ogen, en jou hand die mij meeneemt hier ver vandaan.
Teder raak jij mij aan onder de sterren, in het licht van de heldere volle maan.
Zachtjes streel je me, ik voel jou warmte op en zelfs onder mijn huid branden.
Ik kan niet meer denken, slechts voelen, geen plek die jij vergeet, jij met je grote handen.

Deze avond is betoverend, begeerlijk, beminnelijk..alles wat een avond hoort te zijn.
Onze lippen raken elkaar, vanavond is er alleen plek voor rozengeur en maneschijn.
Je houdt me stevig vast, vurig kijk je mij aan en fluistert lieve woordjes toe, alleen besteedt voor mij.
Trillend sta ik op mijn benen, ik sta in vuur en vlam, nee.. jij en ik, het is nog lang niet voorbij.

Het is tijd om te gaan, er volgt een lange afscheidskus, je moet er nu echt vandoor.
Dan is het stil tussen ons, en altijd kom jij weer terug na een tijd geen gehoor.
De aantrekkingskracht is zo sterk, Elke keer heb ik geprobeerd om je te ontwijken.
Ik heb gerend, ik heb gevlucht, ik was zomaar verdwenen en niet meer te bereiken.

Maar telkens ren jij me achterna en ik kan niks anders meer doen dan het eerlijk toegeven.
Telkens probeer je mij te temmen, en ik jou, wat onmogelijk lukt in ons avontuurlijke leven.
Ergens lijken we op elkaar, ergens juist niet, er is iets waardoor wij elkaar telkens tegen komen.
Ergens kan je mij niet vergeten, en ik jou ook nooit, al haat ik je..je blijft voorbij komen in mijn dromen.

Wat het ook is ..datgene wat wij hebben ..dat is samen ons geheim, het is zo heftig en passioneel.
Maar twee mysterieuzeen  ontembare personen, dat is soms echt iets te veel.
Ik maak jou gek, en jij maakt mij gek, ik stoot jou af en dat is hetzelfde wat jij met mij doet..
Ook al is het misschien een dood spoor vol met drama, ..de liefde en passie maakt alles goed.