Mijn wereld

29-04-2012 18:06

Elke dag creëer ik een eigen wereld waar alles mag en alles kan. Een wereld vol met vrijheid en inspirerende dromen, een vredige wereld van levenskunst, en alles wat mooi is. Maar de waarheid is, dat de echte wereld lang niet altijd mooi is. Mensen kwetsen elkaar en iets wat mooi is, kan kapot vallen in duizend stukjes. . En mensen die niet om jou geven kwetsen er maar op los alsof het de normaalste zaak is van de wereld. Tenminste zo is mijn wereld. De harde werkelijkheid. De harde werkelijkheid is dat mijn leven geen sprookje is.  Toch sta ik nog overeind, altijd klim en klouter ik maar verder naar die oneindige berg. Ik vecht erop los en ik weiger om mijn eigen erbij neer te laten zitten. Ik ga hoe dan ook verder, ik zal de top bereiken. Laat iedereen maar denken, ik kom er wel en het maakt me niet uit hoe. Ik ben vastberaden, dat hoe erg het ook zal tegenzitten, vastberaden dat het altijd goed komt in mijn leven. Ik kan heel de wereld aan. Niet alleen mijn prachtige wereld die ik zelf creëer..nee ook de keiharde werkelijkheid van een minder mooie wereld.