Mijn pad

30-11-2012 21:52


Mijn pad is een avontuur dat ik alleen moet bewandelen. Een pad vol met kronkels, omwegen, en dieptes maar ook hoogtepunten die me naar de mooiste plekken van de wereld brengen. Het bewandelen van mijn pad is een uitdaging waar ik zelf voor heb gekozen voordat mijn leven hier begon. Mijn keuzes kun je niet begrijpen of volgen, ze zijn van mij en komen vanuit mijn hart. Ik ben zo vrij als de wind. Ik volg de melodie die mijn hart mij toe fluistert in elke weg die ik in het leven kies. Je kan zo hard rennen als je wilt maar ik ben niet te vangen. Ik ben nooit helemaal van jou. Mijn ziel kent geheimen die je niet kunt raden. Mijn ziel kent hogere dimensies en reist naar andere werelden die onbekend zijn. Ik moet vrij zijn zodat ik kan rennen, dansen, springen en volop mijn licht en liefde kan laten stralen. Vergeef me als ik van gedachten verander, vergeef me als ik plots een andere weg insla, vergeef me en laat me maar. Weet dat het nooit mijn bedoeling is om je zo te laten voelen. Wat je voelt dat is van jezelf. Wat ik kies is van mij. Soms reizen mensen met me mee voor even, sommige mensen geven het op omdat ze mijn reis niet kunnen bijhouden, andere mensen reizen voor een langere reis mee. Als je de moed hebt om zover mee te reizen weet dan dat we een zielsverbinding hebben. Jij en ik zullen samen reizen en lessen leren. Elkaar optillen steeds verder naar het licht toe. Wat de reden ook is waarom je in mijn leven bent..weet dat ik je lief heb. Ook al kies ik er soms voor om alleen te zijn. Ik heb je altijd lief. Ook al komt er een tijd van loslaten en moet ik verder gaan. Ik heb je lief, jij lief mens. Oneindig veel lief. Mijn liefde is dieper dan de diepste oceanen. Soms verdwijn ik maar weet dat ik je niet in de steek laat. Ik ben altijd dichtbij en draag je altijd in mijn hart. Waar ik ook ben, waar jij ook bent..je zult me terug vinden in je hart. Afstanden en oceanen maken geen verschil voor de ziel. De ziel kent geen afstand, ruimte en tijd. Enkel liefde. Als ik uit je leven verdwijn..denk aan mij. Denk aan mij als je de wind in je haren voelt. Denk aan mij als de zon in je gezicht schijnt. Denk aan mij als je bloemen open ziet bloeien. Ik ben liefde, jij bent liefde. Alles is liefde. Kijk maar om je heen. Ik ben dankbaar dat je op mijn pad bent en ik koester de bijzondere momenten samen. Die bijzondere momenten die voor eeuwig zijn. Hoe diep mijn liefde ook gaat ik weet hoe belangrijk levenslessen zijn. Ik geef de ruimte zodat je kan groeien. De weg naar je hart kan volgen. Ik ben al verder daarin dan de meeste mensen zijn..maar dat maakt niet uit. Ik was daar ook ooit. De weg ernaar toe is lang en zwaar maar ik zal er altijd zijn. Dichtbij of ver weg maakt niet uit. Ik ben er. Dat beloof ik. Ik volg nu mijn pad verder..soms reis ik samen met andere zielen maar uiteindelijk blijf ik mijn eigen weg volgen. Mijn keuzes, mijn fouten, mijn unieke belevingswereld, mijnsuccessen, mijn liefde, mijn verdriet, mijn pijn, mijn vreugde, mijn levenslessen, mijn leven, mijn hart....mijn pad!