Liefhebben

29-04-2012 18:10

Mijn woorden, ze liggen op mijn lippen maar komen er niet uit. 
Mijn tranen, springen in mijn ogen maar mijn wangen blijven onbetraand.
Mijn gedachten, spoken door mij heen maar blijven hangen in een cirkel.

Mijn hart, is overstroomd met golven van liefde, maar ook van verdriet.
Mijn ogen, zijn diep maar zijn een spiegel die alles kan verraden.
Mijn handen, zijn warm en zacht, maar er is niemand die mijn hand vast pakt.

Ik, ben teder en breekbaar, liefdevol en zo ontzettend gevoelig in de liefde.
Jij, …………………

Wie ben jij? En wat wil je van mij? Ik heb jou geraakt, en jij mij.

Wij, het kan mooi zijn, wie weet zelfs voorbestemd, maar ..

Mijn woorden hebben veel gezegd.
Mijn tranen hebben veel getreurd.
Mijn gedachten hebben veel rond gespookt.

Mijn hart heeft veel verdriet ervaren.
Mijn ogen hebben veel verraden.
Mijn handen hebben veel kilte gevoeld.

En toch weet ik dat mijn woorden je nog veel kunnen vertellen.
Mijn tranen ook van geluk kunnen spreken.
Mijn gedachten ook mooi kunnen zijn.

Mijn hart nog zoveel liefde kan geven.
Mijn ogen ook nog kunnen stralen.
Mijn handen lief kunnen hebben.

Ik, kan jou liefhebben

Jij.............

En jij mij?