Kind van het licht

03-07-2013 16:53

Ze noemen jou
Dat kind met het syndroom van down

Ik noem je bij je naam
En kijk verder dan een etiket


Ik zag ogen vol met onvoorwaardelijke liefde
Een onbegrepen en zeer hoge intelligentie
Ik zag zoveel schoonheid en wijsheid
Wat door anderen niet gezien wordt

Ze zeggen dat je niet goed bent in praten
Toch communiceer je op een bijzondere telepathische wijze
Op een manier vanuit de diepste kern van het hart
Wat maar weinig mensen werkelijk kunnen

Je bent hier met een liefdevolle boodschap
Elke dag laat je zien wat liefhebben is
Wat genieten van het moment is
En het simpelweg gelukkig zijn

Elke dag hou je een spiegel voor
Vrolijk en dankbaar zijn
Maar ook direct en fel
Voor zij die nog geen rust gevonden hebben

Ze begrijpen en zien niet hoe bijzonder je bent
Een mooie engel met zoveel zuivere liefde
Te mooi en te puur voor een harde wereld
Waar het moeilijk is om je weg te vinden

Je hebt me geraakt en je zal nog veel raken
Je laat me elke keer weer lachen
En elke keer geef je me een knuffel
Je stralende ogen bedanken me

Ik weet dat jij je weg zal vinden. Net zo goed als ik de mijne zal vinden
Zo moedig is de taak van het anders zijn maar alles is de moeite waard
Veel zal jij in beweging brengen. Liefde, vreugde en licht verspreiden

Ga zo door en laat je niet tegenhouden door de onwetenden
Zij zijn nog lang niet zo ver als jou. Heb ze toch lief zoals je dat altijd doet
Je lach breekt muren. Je ogen verlichten en je manier van zijn is bijzonder mooi
Jij bent prachtig precies zoals je bent. Niets meer en niets minder dan dat

Ik voel me verbonden met jou, mezelf en mijn eigen hart
Je zegt zoveel meer dan de meeste mensen om me heen
Ik ben dankbaar dat een engel als jij op mijn pad is gekomen
Ik hoop nog veel bijzondere zielen te mogen ontmoeten

Lief nieuwetijdskind, welkom in deze wereld. Je bent niet alleen
Wees welkom tussen de andere nieuwetijdskinderen
Laten we met al onze liefde de weg vrij maken voor een nieuwe wereld