Ik mis je

29-04-2012 18:13

De dood is een onbegrijpelijk iets.
Zomaar was jij ziek, zomaar uit het niets.
De herinneringen blijven..maar de rest is er niet meer.
Ik voel me leeg van binnen, het doet zoveel zeer.

In mijn hart zal jij altijd blijven voortbestaan..voor de rest van mijn leven.
Als dankbaarheid voor al de liefde die jij mij hebt gegeven.
Ik moet doorgaan zonder jou..het is moeilijk maar het went.
Toch voelt het alsof je aan mijn kant staat, alsof jij altijd bij mij bent.

Iemand fluistert lieve woordjes tegen me, iemand heelt mijn verdriet.
Ik weet dat jij er bent als een engel, ook al zie ik je niet.
De dood is niet het einde, het is voor jou een mooi en nieuw begin.
Niets is voor niets geweest, alles heeft weer zin.

Het leven is een les, de dood is het gevolg ervan.
Je valt en staat weer op, je leert tot je steeds meer kan.
We zijn pas klaar op aarde als we alles hebben geleerd.
Als we de liefde en vrede hebben vereerd.
Als we weten dat haat niets oplost, voor niemand.
Als je respect hebt voor alles wat leeft.
Dan heb je het leven weer in de hand.
Ooit is er geen verdriet en pijn meer.
Er is een mooie plek voor ons allemaal.
Ook al heeft iedereen een eigen verhaal.

Ik weet dat ik je na dit leven weer opnieuw ontmoet.
Voor die tijd moet ik zonder jou..ik zal vechten en ik weet dat het zal lukken.
Want jij geeft mij hoop, liefde en vooral veel moed.