Ik ben

02-06-2013 21:12

Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet. Wat anderen nooit zagen en nooit eerder gezien hadden.
Ik voel, ik voel, wat jij niet voelt. Wat anderen niet voelen en ook nooit kunnen voelen. 
Ik hoor, ik hoor, wat jij niet hoort. Wat anderen niet horen en ook nooit zullen horen.

Ik zie, voel en hoor de wereld vanuit een ander perspectief en een andere beleving. Een andere tijd, dimensie en plaats hier ver vandaan. Ik ben hier slechts een bezoeker. Ik kom hier niet vandaan. Ik kom uit een andere beschaving. Een andere wereld.  Het is tijd om de verloren wijsheid en kennis terug te brengen op aarde.  Ik ben verdwaald, eenzaam maar met een belangrijke missie. Ik ben oud, eeuwenoud is mijn ziel. Mijn jonge uitstraling is bedrog. Je zult het weten als je diep in mijn ogen kijkt die boekdelen spreken.Een verhaal en een lange reis met pijn, verdriet, vreugde, liefde en levenservaring wat ik heb meegemaakt. Ik ben hier om mensen te raken en liefde door te geven. Tot de kern komen van het hart zodat mensen een leven zullen volgen wat voor hun bestemd is. Ik kom en ga weer. Als een nomade en een onvoorspelbare wervelwind. Niemand, bijna niemand weet wie ik werkelijk ben. Ze kennen slechts mijn naam. Slechts enkele reizigers reizen met mij mee maar meestal nooit tot het einde. Dat is waarom ik vrijheid nodig heb. Een pad dat ik voor een groot deel alleen moet bewandelen.  Om verder te groeien en te ontwikkelen. Mijn taak uit te kunnen voeren.Creëren vanuit mijn kunstzinnigheid en mensen weer terug op hun pad brengen. Het wat lichter maken voor iedereen die door duisternis heen gaat.  Stukjes hart geven tot mijn taak erop zit. Geven geven geven. Laten zien dat liefde het aller belangrijkste is om van te leven. Laten zien dat we samen hand in hand die mooie wereld moeten opbouwen naar een hogere energietrilling. De bron van onvoorwaardelijke liefde.

Ik zie, ik zie, wat jij ook ooit zal zien. Wat anderen ook ooit zullen zien. 
Ik voel, ik voel, wat jij ook ooit zal voelen. Wat anderen ook ooit. zullen voelen.
Ik hoor, ik hoor, wat jij ook zal horen.  Wat anderen ook ooit zullen horen. 


Wij zien, voelen, en horen samen.