De weg naar de Bron

12-10-2013 23:17

Het leven draait om liefde.
Het is de enige weg die ik wil kiezen.
Elke donkere straat en omweg..
brengt me uiteindelijk terug naar huis.
Thuis is waar de stilte en vrede overheerst.
Thuis is het luisteren naar het hart.
Het hart dat alle antwoorden weet.
Het hart dat huilt, het hart dat lacht.
En altijd het goede pad zal aanwijzen.
In tijden die zijn vergaan.
In tijden die nog gaan komen.
Met mijn hand op mijn hart.
En mijn ogen gericht naar de hemel.
Kan ik immers nooit verdwalen.
De sterren zijn mijn gidsen.
De zon en de maan is mijn licht en duisternis.
Wat hoort bij de eeuwige cirkel van het leven.
Ik richt me op het het pad der liefde.
Het is de bron waar we vandaan komen.
De bron waar we altijd weer terug keren.
Hoe duister de nacht ook lijkt.
De sterren verlichten altijd de hemel.
Wie goed luistert naar het hart.
Zal net zoals een ster stralen en verlichten.
En de herinnering en boodschap doorgeven.
Dat liefde wereld wonderen zal verrichten.