De reis die mijn leven veranderde

15-07-2012 21:04

De schitteringen glinsteren als kostbare juwelen in de zee. Ik ben omringt met helder water overal om me heen tot ver aan de horizon. Een lange reis die ooit op een dag ver in een ver verleden begon. Meerdere levens en levenslessen te leren. Vallen, opstaan, rennen en weer vallen, zo begin ik het leven, dag bij dag meer te waarderen. De golven van de zee nemen verdriet en oud zeer mee ten onder tot alles zinkt naar de bodem toe. Ik kan opnieuw ademen, liefhebben, het avontuur tegemoet..nee ik ben nog lang niet moe. De zee is wonderschoon en altijd in beweging, Zij staat nooit stil. Er is nog zoveel moois te ontdekken. Kleurige schatten, mysterieuze diepten met prachtige wonderbaarlijke plekken. Ik kies voor het avontuur, het leven, niet wetend waar het begint of eindigt, van korte of lange duur. Niets is zeker dus spring ik zonder zorgen en denken de diepte in. Eindelijk mag ik thuiskomen in een nieuwe liefdevolle wereld. Ik benzo vrij als een dolfijn, de engel van de zee.. en dit is pas het begin!